Vi har fått tillökning! (eller early Dissy catches the worm...)

Sent hem från jobbet som vanligt och möts i dörren av...Titan. Ingen Dissy på sladd så långt ögat kan nå, varför jag omedelbart blev misstänksam. Det tog nog bara några minuter, men jag hann allt bli bra fundersam, innan vi hittade henne i klösmöbeln. Å så ser vi att det är något mer som rör sig, och piper! En, två, tre små bruntabbysar (utan vitt) som ser relativt nykläckta ut, dvs. inte helt torra ännu. Å en spinnande, mycket nöjd mammakatt som tittar på mig. Vilket antiklimax! Här har man precis inrett bolåda, kokat "verktygen", tagit fram handdukar och pysslat och donat - men vara med - det fick man minsann inte! Nåväl, Dissy besparade mig all förlossningsoro, det är alltid något. Å så de små yttepyttemissarna förstås...

//Elise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0