Rapport från skatboet: #2

Stålande vårväder utomhus, och vad gör jag? Rusar in och hänger in näsan över bolådekanten... Idag blev jag mött i dörren av Mamma Dissy, men bara för att snabbt springa upp igen. Har nu konstaterat att det finns ytterligare en "gap-stare" i trion, nämligen den minimisse jag igår tyckte var "lite lugnare".

Fina viktökningar även idag, men jag påminner mig själv om den krassa verkligheten och att första veckan brukar vara den mest kritiska. Har lånat en digitalkamera ifrån jobbet för att se om den är bättre än min...å det var den...så nu vet jag vad jag skall önska mig i födelsedagspresent!

Bilderna idag är i ordning nedan:
1) "Torpeden" (som jag tror är en kille)
2) Fina bolådan som husse snickrat och från vänster "Gapstare 2", "Torpeden", "Lilla Gapstaren"
3) Mammakatt och "Lilla Gapstaren"

//Elise


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Suck...ja vad skall man säga,helt enkelt underbara....

2010-05-07 @ 18:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0