Rapport från skatboet: det är någon som smaskar...

Erbjöd min engelske kollega skjuts till flyget idag, vilket gjorde att jag kom hem redan kl. 16.00. Rena "halvdagen", men det var behändigt att få nytta av att bo så nära Landvetter flygplats. Sedan har jag förvisso ändå jobbat hemma ikväll, men det känns inte riktigt som samma sak.

Raka spåret in till bolådan för att hänga näsan över kanten och det slutade med att jag somnade på golvet bredvid - fast bara en liten stund - tills min kompis Cicci ringde och som första fråga undrade om jag sov på golvet framför bolådan. Hmmm, kul att vara SÅ förutsägbar...

Dissy vägrar gå ur lådan, men har uppenbarligen accepterat förflyttningen från klösen till för ändamålet avsedd bolåda. Jag får nu roa mig med att vid tillfälle sanera klösen, men vad gör man inte? Har försökt avgöra vad det är för kön på missarna, men harkel, harkel, det är inte min starka sida. Tror att det är en tjej och en kille, men den tredje är jag osäker på. Lutar åt att det är en kille, men hoppas att det är en tjej. Nåväl, frågan får anstå till helgen, då skall jag få en "second opinion" som det så fint heter.

Helt klart är att jag har en "gap-stare" (tjejen), en "torped" (killen) och en mer lugn ulltott, som även "han" slåss för bästa uppkopplingen med "torpeden".

Titan är forsatt skeptisk, men har idag dristat sig in i rummet för att smaka på kattungematen...tjockis...

//Elise


Kommentarer
Postat av: Lena

Uj uj uj... sicka små fina råttor :)

Grattis ännu en gång!



/Kram Lena

2010-05-05 @ 22:45:40
URL: http://dreambox.lorensson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0