Salsa!

Återigen har jag spenderat hela helgen med att dansa salsa på Oceanen i Göteborg. Intensivkurs, fortsättning I och jag kan ju säga att 7 timmars dansande känns lite i vader och axlar. Överväger att göra slag i saken och bege mig ut och dansa på lokal för första gången på elva år (salsa, alltså) redan nu på onsdag. Tänk att det var så länge som elva år sedan jag gick en nybörjarkurs i salsa! Undrar om det är någon av mina gamla salsakompisar som fortfarande håller på och som jag kanske träffar? Hade varit fantastiskt roligt!

Om några veckor är det dags för ytterligare en intensivkurs, och jag bara önskar att det vore redan nu till helgen, kan knappt bärga mig...

//Elise
Så snyggt kommer det att bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0