Plötsligt händer det...

Den som väntar på något gott, får ofta vänta alldeles för länge... "Det här var på tiden!" - kommer alla ni säga som har påpekat för mig sedan 2007 att det råder "viss stiltje" på min hemsida. Nåväl, det har sina rutiga och randiga skäl, men som de säger i reklamen: "Plötsligt händer det!"

Vår Lilla Skata har i dagarna gått sex veckor och i torsdags kunde jag känna små, små, små sparkar inifrån hennes mage. Dissy har börjat öka mer påtagligt i vikt och omfång och tjatar högljutt på mig varje kväll tills jag har gett henne en påse Kitten blötmat, vilken hon slukar på några minuter. Maken till tjatig/hungrig katt får man leta efter. Själv hoppas jag bara att Dissy inte får fullt lika många kattungar som hennes egen mamma fick, dvs. 9 i Dissys kull.  

Den Nya Hemsidan är under uppbyggnad och kommer att bli riktigt fin. Erika som har designat åt mig har gjort ett kanonjobb! Ännu så länge finns gamla hemsidan kvar, men inom kort kommer den alltså att ersättas med en sprillans ny. Det är helt enkelt dags att börja hålla lite koll på www.racecats.se

//Elise & Co

Den lilla rymmarkatten - innan det blev temporärt utegångsförbud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0